18 may 2015

BLUE ATTITUDE

Good morning from Madrid. I greet you after an amazing weekend in Peñíscola, where I’ve spent some relaxing days with mom in front of the sea. I love these getaways with her, enjoying her. I feel renewed now. This trip with my mother and my aunt has been the Best. I’ll show you the pictures soon on the blog. 
About today’s pictures, they are from my previous escape, to Valencia, with my other half (thanks for the trip, it was really special). These pictures are in one of my favourite places of the city, “The Arts and Science Museum”, an unique setting for any outfit. I wore a sport outfit with my new Yumas sneakers, jeans and a sweatshirt. A relaxed outfit with a Yellow/Blue match (one of my fav. combos). As you can see…my skin got a bit red with the sunburn hehe. 
Thanks for your comments and your unconditional support in the social networks: facebook, twitter and instagram. We don’t stop growing and it’s amazing after almost 4 years blogging. So thank you very much. Forever…Fran

Buenos días desde Madrid. Os saludo después de un fin de semana maravilloso en Peñíscola, donde he pasado unos días de relax frente al mar con mi madre. Me encanta poder disfrutar de estas escapadas a su lado, me renuevan la energía por completo y disfrutar de su compañía y la de mi madrina estos días ha sido lo más. Ya os enseñaré las fotos en las próximas semanas.
Sobre las fotos de hoy, son de mi penúltima escapada, aquella vez fue a Valencia, con mi pareja (gracias por el viaje y por cada día, te quiero). Las fotos son en uno de mis lugares favoritos de la ciudad, el Museo de las Artes y las Ciencias, un marco único para cualquier outfit. En esta ocasión quise crear un look sport, con mis nuevas deportivas de Yumas, unos jeans y una sudadera. Un look relajado en el que el que opté por el combo Amarillo/Azul (uno de mis favoritos).  Como podéis ver…mi piel se quemo un poco en este viaje, hehe.
Gracias por vuestros comentarios y vuestro apoyo incondicional en las redes sociales: facebook, twitter e instagram. No dejamos de crecer y es algo que me cuesta creer con el blog a punto de cumplir 4 años. Os quiero. Forever…Fran
sweatshirt REEBOK- jeans PULLANDBEAR- sneakers YUMAS(similar HERE) - sunglasses RAY-BAN

6 comentarios: